گزارش برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه

گزارش برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه

شرکت‌ها و فعالین حوزه مواد شمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی از تاریخ 17 لغایت 20 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاههای شهر آفتاب تهران گرد هم آمدند تا بار دیگر آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را در معرض دید متخصصان و صاحب نظران قرار داده و از نزدیک با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند.

این دوره از نمایشگاه شاهد حضور بی سابقه 175 شرکت از سراسر کشور بود که این عدد نسبت به رقم مشابه سال گذشته (دوره چهارم)، شاهد 63% رشد بود. همچنین این رویداد برای نخستین بار در دو سالن برگزار گردید که حاکی از 74% رشد فضای نمایشگاهی نسبت به دوره پیش خود بود.
پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی با حضور جناب آقای دکتر عبده زاده، ریاست محترم سندیکای تولیدکنندگان داروهای انسانی و جناب آقای دکتر فتح الهی، مدیرکل محترم حمایت و پشتیبانی پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از محل سالن A5 رسما افتتاح یافت و مقامات یادشده از اکثر غرفه ها، بازدید و در جریان دستاوردهای آنها قرار گرفتند.
با هماهنگیهای بعمل آمده ستاد برگزاری با معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گردهمایی بزرگ مدیران آزمایشگاههای مرکزی دانشگاههای سراسر کشور در قالب دومین سمینار استقرار HSE در آزمایشگاههای دانشگاهها و مراکز پژوهشی در روز نخست این نمایشگاه با حضور بیش از 230 استاد برجسته دانشگاهی برگزار گردید. برگزاری این سمینار فرصتی را فراهم کرد تا شرکت کنندگان در آن به سهولت با غرفه داران بطور مستقیم و رو در رو ارتباط برقرار نموده و از آخرین محصولات و خدمات در حوزه آزمایشگاهی مطلع گردند.
همچنین این رویداد میزبان حضور 28 شرکت دانش بنیان، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران و سازمان آزمایشگاههای همکار دانشگاه آزاد اسلامی بود که مورد استقبال بسیاری از غرفه داران و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
ششمین دوره این نمایشگاه در آبان ماه سال 1402 و در تهران برگزار خواهد شد که جزییات آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
گزارش تصویری برگزاری این نمایشگاه را می توانید از لینک ذیل مشاهده نمایید.
 
تاریخ انتشار: 1401/08/29
تهران، خیابان مطهری، خیابان منصور، شماره 53، واحد 1، شرکت نواندیشان صنعت و تجارت سمن
  • واتس آپ
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • توییتر
تمامی حقوق مادی و معنوی برای cliexpo محفوظ است.طراحی شده توسط پینگوتیم