برگزاری دومین دوره نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی

برگزاری دومین دوره نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی
با توجه به استقبال گسترده از برگزاری نخستین دوره نمایشگاه بین ­المللی مواد و صنایع شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی در بهمن ماه سال 1396 دومین دوره این رویداد از تاریخ 14 لغایت 17 آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاههای بین­ المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.
مسعود مستوفی، رییس ستاد برگزاری این نمایشگاه، ضمن اعلام این خبر در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه چنین می­ گوید: وجود ظرفیتهای گسترده در صنایع پتروشیمی موجب گردیده که صنایع شیمیایی کشور در حوزه­ های مختلفی توسعه یابد. بطوریکه براساس آمارهای منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، 322 اولویت سرمایه گذاری برای کشور در 17 حوزه صنعتی تعریف شده است که صنایع شیمیایی با دارا بودن 29 عنوان فرصت سرمایه­ گذاری، رده سوم از جدول اولویتهای سرمایه ­گذاری را به خود اختصاص داده است. همچنین بنا به گزارش مرکز آمار ایران، در حوزه اشتغال، محصولات شیمیایی هم ارز با فلزات اساسی حدود 10% از اشتغال زیرگروه صنعت را به خود اختصاص داده است. در حوزه تجارت جهانی نیز، ایران سالانه حدود 2 میلیارد دلار مواد و محصولات شیمیایی را از کشورهای مختلف جهان وارد می­ کند.
در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی نیز، ایران از صاحبان بزرگ شبکه آزمایشگاهی کشور است. وجود بیش از 145 آزمایشگاه کالیبراسیون در کشور، 2450 آزمایشگاه موسسه همکار اداره استاندارد، 5000 آزمایشگاه بالینی، 120 آزمایشگاه محیط زیست، 280 آزمایشگاه نانوفناوری، 300 آزمایشگاه همکار سازمان غذا و دارو، 480 آزمایشگاه عضو شبکه ملی آزمایشگاهی کشور گواهی مطمئن بر این ادعاست. به این رقم بیفزایید آزمایشگاههای دولتی، صنایع تولیدی کشور، دانشگاهها و مراکز پژوهشی و ... که جملگی گویای بازار بزرگ و قابل توسعه­ ای است که بیش از 1000 شرکت سازنده و ارائه کننده محصولات و تجهیزات آزمایشگاهی در آن مشغول به فعالیت هستند.
بنابراین این نمایشگاه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، بستر بسیار مناسبی خواهد بود برای:
  1. معرفی محصولات، خدمات و افزایش فروش
  2. برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه و شناخت نیازهای اساسی آنان
  3. کسب اطلاعات از شرایط بازار و روند تغییرات که عامل بسیار مهمی در برنامه­ریزی صاحبان کسب و کار خواهد بود.
مستوفی در ادامه می­ افزاید که یکی از اهداف برگزارکنندگان ایجاد شرایطی است که بتواند باعث توسعه کسب و کار مشارکت­کنندگان را فراهم سازد و در این راستا در سال گذشته برای توسعه صادرات، از یک هیات عراقی دعوت گردید و در سال جاری نیز درصدد هستیم که میزبان هیات های تجاری دیگری باشیم.

علاقمندان می‌توانند جهت مشارکت در این نمایشگاه می­توانند با شماره تلفن 10-88715908– 021 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس گرفته و یا به سایت www.cliexpo.ir مراجعه کنند.
تاریخ انتشار: 1397/03/16
تهران، خیابان مطهری، خیابان منصور، شماره 53، واحد 1، شرکت نواندیشان صنعت و تجارت سمن
  • واتس آپ
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • توییتر
تمامی حقوق مادی و معنوی برای cliexpo محفوظ است.طراحی شده توسط پینگوتیم