علاقمندی کازاله سوئیس به حضور در بازار پتروشیمی ایران

علاقمندی کازاله سوئیس به حضور در بازار پتروشیمی ایران
رضا نوروززاده در دیدار با مدیران ارشد شرکت کازاله درباره فعالیت های این شرکت در زمینه دانش فنی و نیز لایسنس های مورد نیاز صنعت پتروشیمی ایران مذاکره و رایزنی کرد.
برپایه این گزارش، در این دیدار مقرر شد که شرکت کازاله فهرست پیشنهادهای خود در زمینه لایسنس های جدید که از نظر فنی و اقتصادی برای طرح های پتروشیمی ایران مناسب است ارائه دهند. همچنین از شرکت کازاله درخواست شد تا همچون گذشته خدمات فنی و مهندسی و پشتیبانی طرح هایی که از لایسنس و همچنین خدمات فنی و مهندسی کازاله استفاده می کنند را با جدیت ادامه دهد.
گفتنی است که با توجه به این که شرکت کازاله در شرایط خاص همکاری های مطلوبی با شرکت های ایرانی داشته است از این شرکت درخواست شد این همکاری تداوم یافته و در ابعاد وسیع تر ی در زمینه دانش فنی و انتقال تکنولوژی ادامه یابد.
شرکت کازاله سوئیس تماماً خصوصی بوده و متعلق به هلدینگ کازاله می باشد که دفتر مرکزی آن در شهر "لوگانو" سوییس واقع شده است. هدف از تاسیس این شرکت، توسعه تکنولوژی فرآیند آمونیاک بوده است. در حال حاضر کازاله صاحب لیسانس آمونیاک، اوره، ملامین، متانول و کودهای ازته و نیتریته است. شرکت یاده شده ضمن ارائه تکنولوژی فوق در زمینه ارائه خدمات فنی، انجام مهندسی پایه و امکان سنجی پروژه ها فعال می باشد.
کازاله طی سال های اخیر و علیرغم تحریم های بین المللی علیه کشورمان، بعنوان لایسنسور واحدهای آمونیاک در ایران همکاری مناسبی با شرکت های پتروشیمی داشته است از جمله این همکاری ها می توان به ارائه دانش فنی واحدهای آمونیاک طرح های استانی گلستان، لردگان و زنجان و همچنین همکاری با بخش خصوصی اشاره کرد.
تاریخ انتشار: 1397/03/16
تهران، خیابان مطهری، خیابان منصور، شماره 53، واحد 1، شرکت نواندیشان صنعت و تجارت سمن
  • واتس آپ
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • توییتر
تمامی حقوق مادی و معنوی برای cliexpo محفوظ است.طراحی شده توسط پینگوتیم